Ghost Team One

GHOSTbanner

Bizar spøgelsesjagt

Ghost Team One er instrueret af Ben Peyser og Scott Rutherford, filmen er en low budget comedy gyser, hvor man har filmet det meste af filmen med håndholdt kamera. De to bofæller Brad og Sergio bor i et gammelt horehus, hvor husets tidligere ejer Lady Azalea spøger, de slår sig sammen med Fernanda, en sexet ung pige, hvis store hobby er spøgelsesjagt. Fernanda er overbevist om at huset besidder en ondskab, fra en gamle legende. Lady Azalea viser sig nemlig når der er sex og følelser på spil. Jo mere de lære Fernanda at kende, desto tættere kommer de på sandheden om huset tidligere ejer og hvad der egentlig skete får mange år siden. Det starter en lavine af bizarre og underlige hændelser for vores tre venner.

2

Langtrukken og pinefuld

Filmen lyder umiddelbart spændende når man læser på coveret, men man bliver hurtigt skuffet. Den er dårligt filmet på grund af det håndholdte kamera, skuespillet er dårligt og ikke særligt overbevisende. Jeg ved godt man nok ikke skal gå ind med de store forventninger til en film som denne her men stadigvæk, man kan finde betydeligt bedre film der heller ikke har kostet kassen som gør det bedre. Man føler man er ude på en rejse, hvor den ene ligegyldige kliche afløser den næste, og hvor tåbeligheder åbenbart er nøgleordet. Samtidig føles filmen bare for lang, med en spilletid på 107 minutter, keder man sig fra start til slut, her kunne man godt have kortet filmen ned med en halv time eller mere. Der er intet der retfærdiggøre den lange spilletid, det føles lidt som tortur hvor man bare skal pines uden noget rigtigt formål, og hvis man tager i betrækning af at den er klassificeret som en comedy/horror film er det svært at få øje på nogle af delene.

1

For ligegyldig

Hvis man skal finde noget godt ved filmen kan jeg kun komme i tanke om en ting, Fernanda er en ganske smuk pige, men der er dog ingen grund til at skulle alt det her igennem bare for at se på hende. Ghost Team One er den slags film man kun ser en gang, der er bare intet at komme efter ved at se den igen, så bliver det hvert fald ikke noget glædeligt gensyn. Filmen høre mest til nederst i bunken af billige film, hvor den forhåbentlig aldrig ser dagens lys igen. Så jeg vil ikke anbefale denne film til nogen, det er spild af tid og penge, det er livet sgu for kort til.

Film:1 out of 6 stars (1 / 6)

Ghost Team One (2013) on IMDb