Family Weekend

FAMbanner

Ikke som alle andre familier.

Efter at Emilys (Olesya Rulin) familie ikke kommer til en af de sjippe konkurrence, hun så meget går op i opdager hun at hendes familie er helt ude af den. Den er helt ude i tovene, hun har en bror der spiller bøsse for at få opmærksomhed fra deres far, en søster der lever sit liv som var hun med i film og en meget excentrisk bedstemor. Men det er ikke det værste forældrene opføre sig som små børn. Nu har hun fået nok i en desperat handling kidnapper hun hendes forældre og vil ikke lade dem slippe før de ændre deres adfærd, men alt kan ikke planlægges i sådan en vanvittig plan og nogle uforudsete ting dukker op så nu skal der improviseres og handles for weekenden kan gå hurtigt.

FAM2

Lystig og skæv komedie.

Familyweekend er en skør og skæv komedie der er instrueret af Benjamin Epps, det er en film der viser at lige meget hvor skør og langt ude din egen familie er, så er der altid nogle der er lidt værre. Det er en meget hyggelig familie film som helt unge mennesker nok vil synes er sjov og for at være ærlig hvem har ikke haft den tanke om at kidnappe sine egne forældre og sættet dem på plads en gang for alle. Olesya Rulin som spiller den sjippende teenager, kendes nok af mange teenage piger fra sin rolle i Disney Channel filmene High School musical 1-3 som Kelsi Nielsen og selvom hun egentlig er 28 år, ja så kan man ikke se det, hun ligner en uskyldig lille teenager der bare gerne vil ha en normal fungerende familie.

FAM1

Hyggelig familie film de mindste vil elske.

Skuespiller niveauet er ikke så højt, men det fungere egentlig som den skal, man kan jo så heller ikke sammen ligne den med en stor film der er spækket med stjerneskuespillere og den er nok også lavet til det lidt yngre publikum som vil elske den. Dette er en fin fredags komedie for hele familie, så de kan se at hvis man ikke holder sammen så kan man komme ud for nogle meget mærkelig ting. Så sæt den på og hyg jer som en samlet familie.

Ekstra:0 out of 6 stars (0,0 / 6)

Læs mere om filmen ved at trykke på dette logo: Family Weekend (2013) on IMDb