Trove: Dragons udgives nu i konsol version

 

Voxel-MMO titlen Trove introducerer nu frygtindgydende drager, nyt indhold og meget mere i konsol versionen.

gamigo er meget begejstrede over at kunne annoncere den nyeste opdatering til Trove. Konsol spillere kan nu se frem til at ride på 3 magtfulde drager. Det er nu muligt at udforske riget på et nyt lækkert flyvende tæppe. Men ikke nok med det, så kan I også opleve en masse nyt indhold til de utallige huler der findes i spillet.

Håbefulde dragejægere vil nu gøre hvad der er i deres magt, for at få fingrene i en af de 3 nye drager. Det bliver nu spillernes opgave at tage kampen op imod de frygtløse skabninger man kan finde i Amperia og i Neon Underground Delves. Leder du efter Vaentaera, Perpetual og A.T.M.O.S. –D-R4C’ fragmenter, skal du en tur til Volcanic biomes og the Dark Dungeons of Cursed Skylands.

For de der er til en mindre frygtindgydende måde at komme rundt i riget på, er der tilføjet flyvende tæpper. De kan blandt andet flyve dig en tur til Dragonfire Peaks hvor du har chancen for at porten til Vulcanic Vaults åbnes. Ikke nok med det, så kan du nu lærer at åbne for portaler så du kan nedkæmpe specifikke bosser.

Faren lurer rundt om hvert hjørne i hele riget. Fem nye skabninger er nu tilføjet når du skal ud på din færd. En masse nye forbedringer er også implementeret. Alt dette og meget mere er nu tilgængeligt til PlayStation 4 og Xbox One.

Ønsker du mere information om Voxel-MMO titlen Trove kan du besøge den officielle hjemmeside.

Om gamigo:
gamigo tilbyder mere end 30 onlinespil (MMO’s), der tilhører en række forskellige genrer. Udvalget inkluderer first-person shooters, fantasy RPG’s, bygnings/strategi spil, mobil- og casual spil. Siden virksomhedens grundlæggelse i 2000 er denne mangfoldige portefølje blevet opbygget gennem virksomhedsovertagelser, køb af spillelicenser samt verdensomspændende udgivelsesrettigheder. Gennem erhvervelsen af ​​nye datterselskaber (fx Mediakraft og adspree Media) vokser gamigo-gruppen også kontinuerligt inden for B2B og marketing. Målet er at udvide den allerede etablerede gamigo online-platform på det internationale spilmarked. Virksomhedens kerne portefølje inkluderer succesrige spiltitler som Rift, ArcheAge, ArcheAge: Unchained, Trove, Ironsight, Aura Kingdom, Desert Operations, Fiesta Online, Echo of Soul og Last Chaos. gamigo er vokset både organisk såvel som gennem de mere end 25 erhvervelser, der er foretaget siden 2013, inklusive spil, medie- og teknologivirksomheder og individuelle spil aktiver. Som en del af gamigo’s platformsstrategi leverer medie virksomhederne adspree (2016) Mediakraft (2017) og Verve Wireless (2020) også reklameløsninger til sine B2B-kunder. Derudover bruger virksomheden sin know-how til gamigo’s egne titler.