gamigo group annoncerer oprettelsen af en ny afdeling for at øge sin indsats i udgivelser

Udgiveren af onlinespil tager det næste skridt til at realisere sin fremtidige strategi for udgivelser – Behrens og Berekoven skal lede den nye afdeling
 
gamigo group er glade for at kunne annoncere etableringen af en ny lancerings-afdeling som led i forlagets strategi om at udvide sit sortiment af titler og komme ind på nye markeder. Gamigo vil udvide sit produktsortiment ved at erhverve nye licenser og yderligere titler til international udgivelse. Som en del af denne porteføljestrategi vil den nye afdeling bringe nye spil på markedet og yde støtte til partner developers i forbindelse med udgivelsen.
 
Afdelingen for lancering vil blive ledet af Marcus Behrens som chef for udgivelser og Marc Berekoven som chef for marketing.
Behrens blev ansat i gamigo-gruppen i januar 2022 efter at have haft ledende stillinger som chef for udvikling af mobil udgivelser og business hos Kalypso Media og chef for udgivelser hos Bigpoint.
Berekoven kom til gamigo i december 2021 efter at have haft ledende stillinger som chef for business udvikling hos 4Players, Marketing chef i Europa hos NCsoft Europe og Senior Marketing chef i Europa hos ZeniMax Europe i de seneste år.
 
Director Publishing – Marcus Behrens
 
“Den nye lancerings-afdeling er en vigtig del af vores fremtidige produktstrategi. Vi er derfor stolte over, at vi med Marcus Behrens og Marc Berekoven har kunnet sikre os to så erfarne brancheeksperter”, siger Jens Knauber, CEO i gamigo group. “Vi kan ikke vente med at annoncere de nye titler til vores voksende spilserie, der tilføjer nye spiloplevelser og nye målgrupper til vores stærke portefølje af eksisterende online- og mobilspil.”
Director Marketing – Marc Berekoven
 
Den første titel, der skal overvåges af den nye lancerings-afdeling, er det dynamiske åben verden spil MMORPG Fractured Online fra Dynamight Studios, som for nylig blev annonceret i december 2021. Gamigo-gruppen vil give udvikleren udgivelses support før og efter udgivelsen.