gamigo’s taktisk udfordrende spil har nu fået to nye freelancers i den nyeste opdatering!
gamigo kan med stor glæde annoncere sin nyeste opdatering til Atlas Rogues som er en taktisk rogue-lite oplevelse på din PC. Det er stadig i sin Early Access fase. Den nye opdatering indeholder 2 nye Freelancere, rettelser og meget mere. Ikke nok med det, så kan spillerne se frem til et helt nyt Skin System.
Blackburn og Pup er de 2 nye Freelancere som tager kampen op imod de frygtindgydende modstandere. Spiller du Co-Op er det nu muligt at dele dit gear og talents med dem du spiller med. Og dem som køber eller har købt Atlas Rogues i sin Early Access fase, vil modtage et Golden Age skin, som tak for deres støtte.
I Atlas Rogues kan vores modige Freelancere rekruttere deres hold fra et hurtigt voksende karakterarkiv, for derved at modtage Reactor Keys for at undgå den katastrofale nedsmeltning i byen. Singleplayer og Co-Op taktikker møder et turbaseret univers i dette gribende eventyr. Spillere bliver fanget i denne gribende verden imens de låser op for en masse nye karakterer til spillet. Missionen er nu at knække koden til at slå din modstander på bedste vis.
Early Access versionen kan købes på Steam eller via Glyph nu! For mere information kan du besøge den officielle hjemmeside.
Early Access versionen byder på følgende:
-
Rogue-Lite Gameplay
-
Spil alene eller Co-Op
-
Tur baserede kampe
-
Et voksende karakterarkiv
-
Uendelige muligheder for nyt indhold
-
Eskalerende sværhedsgrad
-
Det hårde karaktervalg
Om gamigo:
gamigo tilbyder mere end 30 onlinespil (MMO’s), der tilhører en række forskellige genrer. Udvalget inkluderer first-person shooters, fantasy RPG’s, bygnings/strategi spil, mobil- og casual spil. Siden virksomhedens grundlæggelse i 2000 er denne mangfoldige portefølje blevet opbygget gennem virksomhedsovertagelser, køb af spillelicenser samt verdensomspændende udgivelsesrettigheder. Gennem erhvervelsen af nye datterselskaber (fx Mediakraft og adspree Media) vokser gamigo-gruppen også kontinuerligt inden for B2B og marketing. Målet er at udvide den allerede etablerede gamigo online-platform på det internationale spilmarked. Virksomhedens kerne portefølje inkluderer succesrige spiltitler som Rift, ArcheAge, ArcheAge: Unchained, Trove, Ironsight, Aura Kingdom, Desert Operations, Fiesta Online, Echo of Soul og Last Chaos. gamigo er vokset både organisk såvel som gennem de mere end 25 erhvervelser, der er foretaget siden 2013, inklusive spil, medie- og teknologivirksomheder og individuelle spil aktiver. Som en del af gamigo’s platformsstrategi leverer medie virksomhederne adspree (2016) Mediakraft (2017) og Verve Wireless (2020) også reklameløsninger til sine B2B-kunder. Derudover bruger virksomheden sin know-how til gamigo’s egne titler.