Riot Games annoncerer i dag en ny agent for Valorant – KAY/O er en krigsmaskine bygget til et enkelt formål: neutralisering af stråler. Hans magt til at undertrykke fjendens evner lammer hans modstanders evne til at kæmpe tilbage og sikrer ham og hans allierede den ultimative fordel.
“Uden for mulighedsmålene på listen, for at gøre en agent, der følte sig kendt for traditionelle FPS-spillere, ville vi gerne skubbe til nogle virkelig intuitive og næsten” tilbage til det grundlæggende “Type input. Jeg tror, at alle designerne her har tendens til at have ret fantasi for mekanikere, så de er i stand til at tilføje lidt VALORANT krydderi til” basics “, føltes godt at kunne opnå på KAY / O med tilføjelsen Et mål, vi har for KAY / O, er, at FPS-spillere kunne tage noget af den almindelige mestring, de har erhvervet fra andre spil, som at kaste granater, og anvende dem på en intuitiv måde for at få adgang til output fra KAY / O’s kit. Kastekniven er en rigtig sjov historie, og jeg troede stort set bare, at det ville være dårligt, hvis du kunne kaste en kniv i en mur, så heldigvis købte alle også ind, og vi fik det til at fungere. Et af de sekundære mål, jeg havde, i tankerne , mens jeg designede KAY / O og hans forenklede input var, at jeg ville have K AY / O-spillere til virkelig at tænke på kortet og være i stand til at se geo og træffe beslutninger baseret på det. Kort giver os vægge, vinduer, tomme tage og et ton sjov geo, der er let at intuitere ved første øjekast, og jeg håber, at spillerne kan kombinere vores kortgeometries intuitivitet og kastede værktøj til at skabe nogle sjove spil.” – Ryan Cousart – KAY/O-spildesigner på agenten