• Genre: Komedie, Drama.
  • Spilletid: 1 timer og 58 min.
  • Udgiver: Paramount Pictures.
    Censur: 11 år.
  • Release: 18. juli, 2019.
  • Findes på: DVD, Blu-Ray.

Pete (Mark Wahlberg) og Ellie (Rose Byrne) har det helt perfekte liv, et dejligt job sammen, tid til at spille golf i deres fritid og et lækkert hus, men det er som om der mangler noget udfordring i deres liv. Så en dag på golf banen joker mark om at adoptere at de kan adoptere et barn, og den ide er Ellie klar på med det samme, så de tager til et møde for at høre mere om hvordan det hele foregår.
Herfra går det hurtigt de falder for en 16-årig rapkæftet pige ved navn Lizzie og vælger at adoptere hende, hvad de ikke vidste, var at der fulgte to mindre søskende med, nu har de deres livs udfordring og det bliver ikke nemt.

‘Instant Family’ er en autentisk film instrueret af Sean Anders, en mand som har været med inde over mange
sorte komedier, som ‘Daddy´s Home’, ‘Thats my Boy’, ‘De Satans Chefer’ og flere I denne genre. Men det er første gang han laver en komedie over autentiske ting, hvor han for det drejet og filmet på sådan en led at samtidig med at du sidder og griner, så sidder du faktisk også med en klump i halsen og tænker lidt på alle de børn der har det så forfærdeligt og ikke bliver adopteret, og ikke har den bedste opvækst. Og det virker helt banalt at kombinere en komedie film med børn der har det dårligt og lever det usle liv, men han har formået det på en super god måde

Kemien mellem Mark Wahlberg og Rose Byrne er god og de har nogle hysteriske scener der er mega sjove, de tre børn de vælger at adoptere gør det virkelig også godt som børn nu gør, nemlig at drive deres forældre til vanvid og for os til at tænke hvorfor gjorde vi dette? Men vi kan alligevel ikke undvære dem, da de gør familien komplet. Det er en sød film med meget på hjertet, men formår ikke at få det hele da den til tider godt kan føles lang, men helt klart en film der er værd at bruge en aften på, og hvem ved det kan være den sætter en tanke eller to i gang ved dig?

Billede:3 out of 6 stars (3 / 6)
Lyd:3 out of 6 stars (3 / 6)

Tusind tak til Paramount Pictures / Pr Nordic.