Mission: Impossible – Ghost Protocol

fsfs

Mission Impossible 4 er instrueret af Brad Bird, og det er en ekstrem flot film af ham, hvis man tænker på at de største man kender ham fra er: Ratatouille, De Utrolige og Drengen & Jernkæmpen.

På vej mod tredje verdenskrig eller

Ethan Hunt (Tom Cruise) er tilbage og er klar på nye opgaver, efter han er flygtet fra fængsellet  for ekstrem voldlige forbrydere, tager han og hans team en opgave der går ud på at infiltrere Kreml, men noget går galt og en bombe sprænges og smadre en del og Kreml. Nu anses han og teamet som terrorister og IMF vælger at opløses og derved er operation Ghost Protocol i gang. Så nu står Agenterne uden nogen bag ved sig, men det skal ikke stoppe dem. De vil gøre alt for at stoppe tredje verdenskrig som vil blive udkæmpet med atomvåben, de har kun en chance for at det vil lykkes, velkommen til Mission Impossible.

fdgdfg
Den ultimative agent. Intet er umuligt

Mission Impossible 4 er en forbasket fed film, Agent Ethan Hunt er nok film verdens fedeste agent, bare intro melodien er så ekstrem fed og man sidder bare og venter på det store skal ske. Det er sjældent at den fjerde i en film serie er specielt god, men denne holder altså hele vejen i gennem. Den har det hele, fede action scener og humor hele vejen igennem, dette kan vi takke Britiske Simon Pegg for, der er kommet med ombord og han løfter filmen op på et helt nyt niveau – brillant. Tom Cruise er stadig spændende at se på og kan stadig finde ud af at levere varen, men man kan godt se på ham at det er 15 år siden nummer 1 blev lavet, men den er absolut seværdig hvis du elsker action film og ikke mindst Mission Impossible filmen. En film der ikke skuffer.

IMDb Logo